hari hari seindah warna pelangi .

sahabat !

kak kila, kakak kesayangan kitorg.
slalu motivate kitorang kalo sape2 malas.
haha.kuat membebel.
die blom b'punye.
tp saya dpt hidu kalo2 die ade affair dgn 29.
hahaha.jgn mrh kak kila.
syg kak kila.


farhana, sahabat sejati saya.
seorg yg senget, juga cepat terasa.
walaupon kami slalu b'cakaran, kami tetap serasi.
suka buli org, die la org nye.
ble masing2 moody, kami da phm.so wt x taw je.
nnt kami akn oke sndri.
mlaenkan ade yg tokok tmbh cter, kami x b'tegur sape la jwpnye.


die sahabat saya !
name die zakiah and juz call her cik kiah.
teman yang periang, sedikit senget.
peramah, kalo ckp x bley STOP.
hahaha.
teman yg bley dibawa ke mane2.
(mobile.haha)



shidah kari.
haha. seorg p'cinta sejati.
kije nye 24 jam dok depan laptop smbil b'webcam dengan cik abang.
x lupa jgk dgn bedak sejuk die.
hahaha

hidayah soror.
budak kecik nih garang taw. tp ati die baek.
haha.slalu kne tggl ngn kitorg kalo g clas,
pncanye, die lambat b'siap (byk sgt krim yg dipakainya)
sori ida.
haha.

enard,
rumet kesygn saya. die baek, tp ske moody n tension. saya syg die sbb die slalu jadi teman gaduh saya.
hahaha, kalo x gduh, x lengkap hari2 saya.
rmai peminat nih.
haha, suda b'punye.
seorg bF yg setia.
:)






p/s; kalo sape2 xd dlm ni, jgn mrh oke.
kekurangan waktu myebabkn saya x dpt memasukkan name2 anda.maaf !
luv u'all